С кои куриери работите?
Наш основен приоритет са бързите и качествени доставки до всяка точка на България. След приемането на поръчката по телефона, нашите оператори ще ви уведомят за приблизителното време на доставка, което е съобразено с моментната наличност на заявените продукти, както и с допълнителни 36-72 часа за самата куриерска услуга.
Поръчах преди доста време, но поръчката ми я няма все още. Какво да направя?
Ако поръчката ви се забави, моля, уведомете ни на телефон: 0875 /322 000/от понеделник до петък - 8.30- 18.30/ или на електронна поща online@framar.bg
Бъдете точни и ни дайте данни за дата на поръчката, номер на поръчката и съответния проблем. Благодарим ви предварително.
Имам оплакване от качеството на доставката. Към кого да се обърна?
Ако имате оплакване от който и да е аспект на доставката или работата на куриерската компания, моля, свържете се с нас на телефон 0875 / 322 000 /понеделник - петък, 8.30-17.30/ или на електронна поща online@framar.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема в писмен вид, за да можем максимално бързо да реагираме през ръководството на съответната куриерска компания.
Какви методи на заплащане мога да използвам?
Мога ли да поръчам по интернет лекарства по лекарско предписание?
Търговията в интернет на лекарства по лекарско предписание е стриктно забранена. Моля, не настоявайте, няма как да ви съдействаме.
Мога ли да ви пратя сканирана рецепта и така да получа поръчам онлайн лекарство по лекарско предписание?
Търговията на лекарства по лекарско предписание по интернет е забранена от действащите закони. Сканирането на рецепта не заменя изписването на въпросното лекарство от действащ фармацевт в реална аптека и е незаконно. Моля, не искайте това от нас.
Мога ли да поръчам лекарство по лекарско предписание до близка до мен аптека?
За съжаление, не разполагаме с аптека Фрамар във всеки град на България.
Отговорност за доставка на лекарства по лекарско предписание в аптеки различни от аптеки Фрамар ние не можем да поемем.
Доставяте ли продукти от чужбина по заявка?
Не, това не влиза в правомощията на една аптека. Ние не сме вносител и не можем да поемем отговорността за това.
Имам проблем с получена поръчка. Какво да направя?
Ваше право е да прегледате пратката ви и чак тогава да потвърдите получаването и/да заплатите наложения платеж.
Ако сте потвърдили и заплатили и след това имате проблем с пратката, молим ви, свържете се с нас на телефон 0875 /322 000 /понеделник - петък, 8.30-17.30/ или на електронна поща online@framar.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема в писмен вид, за да можем максимално бързо да реагираме.
Имам проблем с уред, който съм закупил от вас. Валидна ли е гаранцията ми?
www.framar.bg продава само качествени уреди и устройства, от производители и вносители, които стоят зад качеството на продуктите си. Всяка покупка е придружена от гаранционна карта, в която е упомената отговорността на съответния производител или вносител и съответните сервизи, към които можете да се обърнете.
Желая да върна закупена стока. Какви са правата ми и какво трябва да направя?
В случай, че не сте доволни от получената поръчка и желаете да върнете продуктите обратно, вие трябва да:
- изпратите уведомление на online@framar.bg за проблемната пратка с възможно най-детайлно описание на проблема и причините за връщането
- след това, за ваша сметка ще трябва да изпратите продуктите в ненарушен търговски вид на адрес: Фрамар ООД, Стара Загора 6000, улица Петър Парчевич, 26, 0875 /322 000
- стойността на продуктите ще ви бъде върната след получаването на пратката от нас и преглед на съдържанието
- предпочитаният от нас метод за връщане на пари към вас - банков превод
Мога ли да получа консултация от медицинско лице за моята поръчка?
Конкретни въпроси за даден продукт можете да зададете през формата за контакт, видима във всеки продукт.